Backpacken in Azie

Voorbereidingen

Hey,

Nu de tickets zijn geboekt, ik een reisgenoot heb en de vaccinaties achter de rug zijn is het definitief: Ik ga 2,5 maand backpacken in Zuidoost Azie!!

Om een reis het beste te beleven kun je natuurlijk alleen gaan, maar met z'n 2en zie je natuurlijk veel meer en het is nog gezelliger en makkelijker ook. Dus ik vroeg wat rond, en uiteindelijk ontmoette ik Peter. Een paar weken terug hebben we wat bijgepraat in een cafeetje in Zwolle en de plannen naast elkaar gelegd (chill rondreizen, veel zien, backpackend, Indonesie + Thailand). Peter (21) gaat over een week al weg met de trans-syberie expres en op 5 mei vliegt hij door naar Jakarta waar we samen verder reizen.

Op 5 mei om 10 uur 's ochtends kom ik aan met het vliegtuig in Jakarta. Vanaf Jakarta pakken we de backpacks en reizen we Java af richting Bali. Als de maand bijna om is pakken we een vluchtje richting Thailand waar we dan nog eens een maand rond gaan reizen. Begin Juli houdt Peter het voor gezien, maar ik nog niet! Als ik er toch ben wil ik ook wel zoveel mogelijk zien, dus dan pak ik mijn spullen en ga nog even 3 tot 4 weken backpackend door Laos, Cambodja of ander deel van Thailand. Eind Juli vlieg ik terug, en een paar dagen later reis ik af naar Kroatie om daar om het strand uit te brakken!

Na dit alles ben ik waarschijnlijk helemaal blut en brak. maarja, who cares, vanaf 1 september kan ik natuurlijk weer een jaar lang uitrusten in de collegebanken, en krijg ik weer studiefinanciering

Wink

Op dit forum zal ik mijn hele reis bijhouden. Ik kom ook nog regelmatig op Skype/msn, vanuit internetcafe's. Je kunt je aanmelden via het rechtermenu om op de hoogte te blijven van updates van mijn reis!

Heenvlucht:

  • Vertrek: 4 mei 12:00 uur
  • Aankomst Jakarta: 5 mei 10:05 uur
Cya!!
Karel

Reacties

Reacties

Bas

Nice! Goede reis gewenst man!

Bart

Hey Kareltje!

Nog maar eventjes en je gaat er gewoon vandoor! 2,5 maanden en dan nog even 2 weekjes kroatie erachteraan. Nou dat wordt vast een zomer om niet te vergeten.

Mik

Heey kareltje,
Heel veel succes toegewensd! Het lukt je vast wel om er een fantastisch tijd van te maken. Ik houd alvast een slaapplek voor je vrij voor de intro :D.

Peter

Karel!

Vanuit Vladivostok.. veel succes met de laatste puntjes op de I. Ik zie ernaar uit om je te ontmoeten in Jakarta.

Groet, Peter

Roel

Kareltjuh, veel plezier! We zien elkaar op de intro wel weer.

Charlotte

nou bruder
doe je best he, adios

Pieter (walibi)

Hey Karel,

Eindelijk is de reis dan voor je begonnen! Heel veel plezier en maak er een super tijd van!
Bij terugkomst wel weer naar Walibi komen he?!

Grappig dat je ook op reismee.nl zit, de reis waar ik net van terug ben heb ik hier ook op staan. (www.pieter-down-under.reismee.nl)

Groetjes,
Pieter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!